Träna, träna, träna !

Första dagen i skolan måste bara säga "Herregud!" körde stenhårt från början. Ingrid gav oss läxa, I can't believe it !
Men men, jag somnade ett antal gånger på Sh-lektionen, jag klarar inte av att se på filmer på lektioner. Vi slutade iallafall tidigt vid 14.00. Sedan missade jag två bussar för jag inte orkade springa, jag hade mycket att bära. Sedan efter ett bra tag kom bussen och då träffade jag fru Lindblom som också skulle hem till sig.

Snart ska jag och mamma iväg och träna Gymstick, jag får se om jag tycker det är kul. Men jag och kompisarna har pratat om boxining ett bra tag, det är snart dags att kolla upp det tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0