Kanske kanske !?

Kanske ska börja blogga igen, hmm jag ska försöka iaf, har kännt flera gånger att det inte är någon mening.

Helgen var lyckad var hos Martin i fredags och chillade. På lördagen fyllde farfar 73 år, så då var jag och familjen och släkten på middag, mycket gott och lyckat. Jag och Clara och farmor kollade på gamla kläder på deras vind. Det var spännande både jag och kusinen gillar kläder och accessoarer.

Okej Igår måndag drog skolan igång rätt lungn dag, iaf hade vi skolfoto och ny fotograf vilket var en lättnad. Jag hoppas fotona blev bra kändes helt okej. Jag är ingen som gillar att ta skolfoto, har lite som en fobi. Kanske gått över vem vet ?

Dags att gå till skolan denna kalla höst dag. Dream come true !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0