Wäääh fy fan va fail !

Jag har precis tagit en lång varm dusch väldigt mysigt ! Nu sitter jag och uppdaterar lite på bloggen.

Tänker på gårdagen inge vidare direkt, allting sket sig ! Ingen fest, Tullinge sög. Kan sammanfatta med ordet FAIL!
Alla tjejer drog hem till mig och slaggade, massa mys. Frazit du blev lite packad gumman. Men det var bara kul.
Du underhöll oss hela kvällen, tack !

Idag ska jag städa rummet kolla på film och sedan ikväll bär det av till Elin för lite "tjej lan" vi ska spela CS. 
I söndags vi lanade med min brorsa och hans kompisar , jätteroligt. Lyckat söndag kväll ! Shyssta grabbar det !
Fattade inte hur de stod ut med oss, eller så gillade dem att de fick underhåll av oss brudar !

Later !

Kommentarer
Postat av: frallie

jag vart INTE packad :O

2008-11-03 @ 19:05:13
URL: http://frazit.webblogg.se/
Postat av: Elvira

Ljug inte nu :P

2008-11-03 @ 21:10:21
URL: http://elvirahuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0