Skolfoton

Jag fick precis mina skolfoton nu. Jag vet inte vad jag ska säga om dem. De duger tror jag, klassfotot blev mindre bra på mig.... Ja ja får se vilka bilder mamma vill köpa. Om det blir några alls återstår att se. Egentligen är jag inget fan av skolfoton, det är nästan som en fobi. Jag brukar inte bli så bra på bilderna.

Idag har jag varit hos Matilda (Blåbär). Vi anmälde oss till baskursen för att bli ledare. Eller den är mera att man ska lära sig passa på olika saker. Lära sig grunderna. Sedan chattade vi en hel del på msn och vi tittade på She's the man. Lyckad dag iallafall.

Nu ska jag skriva och kolla lite på intervjun i word jag gjorde igår. Se om jag ska lägga till något eller ta bort något eller ändra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0