Seg dag massa sovande

Idag var min dag helt ortrolig, har aldrig varit så trött i hela mitt liv känns det som. Matten började ganska bra. Mediakommunikationen säger bara tröttheten slog till. Både jag och sofie halvsov i filmsalen stabilt säger jag. Vi kunde inte rå för det, bara blev så. Den lektionen är ungefär 2 timmar och 40 minuter, tråkigaste på tisdagarna. Vi hade multimedia och Foto B. på fotolektionen skulle vi göra oss själva + en tvilling i samma bild. Kolla inlägget under så ser ni vad jag menar.

Nu på eftermiddagen har jag tagit det lungt ett tag eftersom denna dagen var ganska krävande. Satte igång att göra historialäxan så den blev klar, så nu kan jag ägna mig åt de andra läxorna i högen.

Jag var lite orolig att jag skulle missa Desperate houswives avsnittet idag eftersom våran boxer funkar lite halvt. Jag missade det förra också så jag känner mig lite efter. Men det löste sig så nu sitter jag och slö kollar på hemmafruarna och jag önskar att jag inte blir som dem.

Idag fyller min kusin Ellen 12 år, grattis grattis gumman !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0