Popcorn är mums

Jag sitter här framför bloggen, har tittat en hel del på TV. Sitter och tänker på att mitt hår luktar popcorn, för att jag käkade det förut, men det liksom sitter kvar. Det är ett mysterium och jag låter det vara så.

Jag undarar jag har endel läsare på bloggen, men jag undrar var kommentarerna är ? Var inte blyga att skriva en kommentar. Lovar jag bits inte, ävon om man kan tro det ibland.

Jag har fått Shinedowns låt  på hjärnan, spelar den även på Itunes nu. Desperat eller vad ?

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska komma med för ögonblicket. Eller jo jag tog lite bilder nyligen bäst jag underhåller med dem.




Har världen tappat talförmågan ? Verkar som livet dött ut, har jag rätt ? Sitter här och väntar på att någon ska svara på msn, utan lycka. Samtidigt som jag funderar på frågor till intervjun går ganska bra. Musiken är mitt enda sällskap, bättre än inget. Men nu ska jag inte klaga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0