Pfft

Jag och brorsan gjorde middagen tillsammans idag den blev väldigt god, renskav och pasta, kanongott ! Efter middagen tog jag tag i företagsekonomiläxan gjorde en sida i häftet, och det ska vara klart till december, oh lord! Känner stress inför massor av saker, läxor, uppsats och prov. Humöret är lite upp och ner, mera ner än upp om jag ska vara ärlig.

Nu sitter jag och pratar med Gabriella på msn hon har flyttade till Zambia i höstas, sedan dess har jag inte hört av henne. Jag hoppas hon kommer och hälsar på oss snart, eller hon kommer den 17 december, lycka ! Alla vi saknar dig Gabriella, men mest jag ! Här i Sverige klagar alla på kylan under höst och vinter, men i Zambia är det ca 35-45 grader. Lyx säger jag ! gabriella säger att det är för varmt och att man inte kan göra någonting, men jag säger så här att vi svenskar längtar till det varma klimatet, i alla fall JAG !

 Jag och Gabriella på bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0