Önskelista

Jag har tänkt att det är dags att skriva sin önskelista. Jag har en hel del saker jag önskar mig bland annat en ny dator, den jag har gått i pension känns det dom. Skulle vara kul med något nytt fräscht liksom. Jag önskar mig mängder med kläder. Objektiv till min systemkamera. Ny Ipod vore bra. Massor av annat också. Julen är nära nu. Jag har gått runt och sjugit och visslat på jullåtar idag. Det har pågått i ett antal dagar nu.

Dagen har varit bra. Vi hade Boxersize på idrotten (ursäkta stavningen). Det var kul men väldigt jobbigt. Jag har inte tränat så hårt på sistone. Känner att jag måste göra något åt mina träningsvanor. Som det ser ut nu tränar jag enbart yoga på onsdagar. Det kan vara en idé att göra lite styrka hemma då och då. Man vet aldrig vad som händer under julen. Jag ska önska mig en boxningssäcka och boxningshandskar. Det blir ett antal miljoner saker att önska sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0