Nynäshamn

Från lördag till söndag har jag varit på landet det ligger i Nynäshamn stockholms skärgård så att säga. Underbart att träffa släkten och kusinerna. Men måste säga att det var grymt massa kallt, brrrr.... Fryser bara jag tänker på det. Jag chillade mest där ute på landet och fotade lite med kameran, blev väldigt fina bilder ! Lägger upp ett smakprov......
Idag söndag var vi bjudna till kusinerna, firande av Ellen som fyller 12 på tisdag. Grattis ! <3 Vi fick se nya radhuset, fint fint ! Såklart ska Oskar alltid bråka med mig när vi ses, det är som en vana. Men det är bara på skoj. Jag gillar hans keps hade på mig den större delen av tiden där. Ge mig den i julklapp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0