Nu är det lördag igen

Snart kommer vår familjs kompisar över, för att sedan ska vi dra och titta på James Bond i Nacka. Jag hoppas den är bra. Men egentligen har jag inga förväntningar direkt, men man kan ju alltid hoppas på det bästa. Sedan blir det middag och då kommer det lite flera. Det kommer bli kul.

Jag och lill brorsan håller på med ett litet projekt, vi lägger in gamla sakar som vår store brorsa rensat ut ur sitt rum. Men vi lägger till baka en sak varje dag, och han har inte märkt någonting änså länge. Busiga vi är. just nu har vi lagt in två gamla mobiltelefoner och ett kort på honom. Jag fattar inte varför han inte märker någonting. Antagligen är han för upptagen med datorn eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0