Mediacirkus + Skoldag

Dagen började med en kort företagsekonomi lektion, eftersom Mediacirkusen började 10.00. Då var vi i aulan och tittade på filmbidragen. Alla var bra men den bästa var film när en tjej skulle köpa en säng. ¨Såg ut som något helt annat om man säger så. Efter så hade vi vanliga lektioner och vi slutade 14.40. Såg att två av mina foton var utställda på Mediacirkusen och det kändes väldigt bra. Hoppas att folket röstar på mig. Tyvärr så har jag inte bilderna som jag gjort hemma men de kommer. Eller jag har de oredigerade men jag vill hellre visa hur de blev.

Nu ska jag ta mig något att äta kom hem för ett tag sedan. Har lagt märke till att vädret är rässt skumt, det regnar och är soligt men massor av moln ute. Tycker det är fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0