Måste skriva något

Jag kom på att jag inte hunnit eller orkat skriva något idag i bloggen. Har en hel del att stå i, massa läxor, prov på torsdag och en uppsats att skriva om Christofer Columbus. Det tynger ner mig, fast det känns som något mer också gör det. Men jag kommer inte på något, inbilning. Dagen var helt okej, rätt lång slutade med fotolektion. Idag fick vi göra ett antal bilder i Photoshop. La ut en i inlägget innan. Mycket nöjd med den. Kändes rätt lärorikt, fixade fin hy på en bild på mig blev rädd när jag jämförde hur det såg ut från början. Läskigt må jag säga. Tyvärr är den psd format så jag tror inte jag kan lägga ut bilden och visa.

Funderar på att göra denna blogg till en fotoblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0