Lite mera aktivitet

Kanske vore bra om jag var ännu mera aktiv på bloggen. Det gick väldigt bra när jag skrev ungefär fem inlägg om dagen. Då hade jag relativt mycket besökande här. Jag undrar var jag ska skriva om för att väcka intresse. Något tips ? Men jag har en förklaring på låg aktivitet. Jag har varit upptagen med pluggandet hela veckan. Knappt haft en ledig stund. Sedan har jag vell antagligen inte haft något intressant att skriva om. Förhoppningsvis kommer det säkert.

Jag är ganska lättad, för nästan hela veckan har varit proppfull, med pluggande till provet som jag hade idag. Jag kan verkligen pusta ut nu. Eller bara nästan, jag har uppsatsen att ta tag i nu. Men just idag kunde jag verkligen ta det lungt, ta mig tiden att se på något på TV.

Mitt klagande är nästan över. Nu blir det en positiv stämning i bloggen.

Hade tänkt att lägga ut mina Lycka bilder! Men det funkade tyvärr inte! Skumt!
 

Därför lägger jag ut lite bilder på mig själv... Pfft !


LOVAR ATT LÄGGA IN ANDRA BILDER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0