Klar med författaren !

Woho skulle bara säga att jag precis skrev klart om författaren till Medeltidsarbetet, jag var lite efter med författaren, men nu kommer är jag klar. Känner mig lättade och jag känner mig bra också för att jag tog tag med det på direkten. Creds till mig.

Nu sitter jag här och lyssnar på Ozzy Osbourn - Changes. Funderar också på att ta någonting att äta, jag är väldigt hungrig känner jag. Alla krafterna tog slut när jag skrev om författaren. Dags att lätta från datorn och flyga upp till köket. Får se vad jag hittar för kul att äta.  

Jag har funderat jättelänge på en låt som jag hör ibland på Bandit 106,3 Jag tror att det är Takida som har gjort den men problemet är vad den heter, jag har verkligen ingenaning, min hjärna klarar inte att tänka. Jag får allvarligt talat "Brain meltdown"


Grattis Obama till presidentposten ! Nästan som Julafton för honom iaf.
 
Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0