Känner att jag måste skriva något

Denna söndag, har varit som alla andra söndagar så att säga. Upp vid 11, jag sitter lite vid datorn. Sedan frukost såklart. Till duchen. Sedan började jag att läsa i min bok. Den är fortfarande inte riktigt utläst. Dumma Elvira som tog en 374 sidig engelska bok. Den skulle varit utläst tills imorgon, då vi ska skriva en bokrecension på engelskalektionen. Så nu har jag suttit och skrivit anteckningar om boken. Jag har också pluggat en hel del matte. Har prov på tisdag och jag behövde friska upp minnet lite. HIstoria prov på fredag, måste börja plugga till det imorgon. Massor av plugg att "se framemot", verkligen inte. Kan det inte bara ta slut ? Som jag sagt tidigare julen kommer närmare och närmare. Men jag har massor att stå i nu. Skolan t.ex. och jag måste fixa allting med STS till Kanada resan. Ska plugga ett år där hoppas jag. Men det är upp till mig om jag gör allt jag ska, men det är något jag verkligen vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0