Ingenting

Sitter här och lyssnar på musik och det händer ingenting, verkar vara helt dött. Men jag ska snart ta mig till duschen och sedan ta tag i alla läxor som är över öronen på mig. Ikväll blir det att jag kollar på någon film, eller jag börjar med att titta på Gossip girl avsnittet 19.00.

Vad ska jag säga ? Känns som jag inte har någonting att skriva om nuförtiden. Hmm men det kanske kommer. Besökar antalet har gått ner kraftigt. Vet inte varför, kanske är jag ointressant. Vem vet ? Inte jag iaf.

Jag kan berätta att pappa precis åkte till Usa. Hoppas han hittar de jag beställde av honom, hoppas hoppas!!!!
Iaf han kommer hem på torsdag, så det blir tomt ett tag här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0