Hmm måndag

Idag är det måndag och det betydde skola, suck. Men vi började ganska sent, eller sent och sent. 9.30 det var ialla fall en skön liten sovmorgon så att säga. På idrotten körde vi basket, det var kul men väldigt ansträngande blev trött och jag fick till och med håll av det. Jag var väldigt varm efter idrotten, jag kyldes inte ned när jag kom ut i kylan. Vilket var bra.

Nu på eftermiddagen har jag tagit det lungt framför TV:n mycket skönt. Något jag inte har kunnat göra på väldigt länge känns det som. Idag ska jag nog fixa lite frågot till arbetet vi har på fredag, måste förbereda intervjun jag ska hålla.


P.s Jag kommer hålla på och fixa med bloggen framöver se om det hjälper.


Kommentarer
Postat av: Kungen

Du gillar att hålla på med bloggen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0