Fotomässan

Idag började jag dagen 10.10 mulitimedia. Vi håller på med hemsidor och sådant det kommer bli kul. Idag analyserade vi hemsidor. Dagen var rätt seg, vi slutade 14.45. Kändes verkligen som om vi var sist kvar i skolan. Såg bara våran klass. Det regnade som tusan idag, blev helt blöt.

Efter skolan drog jag till Fotomässan där träffade jag Andreas, en väldigt gammal bra kompis. Kan inte förstår hur längesedan det var vi träffades senast, måste varit flera år sedan. Han hade iallafall fått två av sina bilder utställda, verkligen kul för honom. Han var så lycklig. Jag förstår honom är avundsjuk, faktist ! Han var sig lik och det kändes som gamla tider.

Kommentarer
Postat av: Andreas

<3 =)

2008-11-18 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0