Första dagen efter lovet

Hur känns det ? Inte okej

Idag var det första dagen efter lovet, kändes väldigt konstigt att vara tillbaka i skolan, när lovet var så underbart. Skulle lungt behövas ett bra tag till ledighet. Kan säga att denna måndag var väldigt seg, jag var jättetrött och jag halvsov lite på matten. Men så kan det vara ibland. Skolan är ingen vana om man säger så. Eller jag menar att gå upp tidigt på morgonen är ingen bra vana. Om det ens är en vana ?

Nu sitter jag här och letar information om Christoffer Columbus, har ett historiaarbete om honom, eller jag ska skriva 2 a4 sidor om honom. Jag måste hitta den bästa informationen och allt. Sedan ska jag låtsas som jag är honom. Känns lite off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0