Besvikelse

Jag som var jätteglad att TV1000 skulle visa I'm not there, men det gjorde dem inte. Det kom någon helt annan film och redan från början misstänkte vi det, men vi brydde oss inte mer om det och vi fortsatte att titta klart på filmen. Vilken besvikelse att det var fel film blev väldigt sur för det. Jag känner mig grundlurad. Filmen som visades var inte ens bra, ingenaning om vad den hette heller. Men jag bryr mig inte direkt.

Istället blev det att vi såg No country for old men. Den var väldigt bra och spännande men rätt lång. Den var lite svår att förstå så mamma fick berätta lite sedan fattade jag grejen.

Ja ja sovdags in a moment, natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0