Äntligen fredag

Denna dag började inte så bra, men den tog sig frammåt eftermiddagen då jag åkte till stan. Inte för att vi gjorde så mycket men det var mys i alla fall. Nu till kvällen har jag bara tagit det lungt, kollat på Idol och käkat chips, massor av mys. Jag ska vell hitta någon film att kolla på. Rocktema på Idol grymt bra ! Rock 'n roll baby !

Nu till helgen blir det till att plugga och ta det lungt, är fortfarande sjuk ,nacken är inte i form och inte halsen heller. Jo det löser sig det gör det alltid, det kommer fixa sig till slut.

Jag funderar på att sätta på någon film, vet då inte vilken det blir finns oändligt många på Xboxen. Men då har jag i alla fall flera val, vilket jag tycker är bra.

Humör: Stabilt

Action cut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0