Vanlig trött dag

Idag var det svårt att hålla sig vaken i skolan. Jag var väldigt trött och det är jag fortfarande. Mediakommunikationen var väldigt jobbig, analyserade filmen Taxi driver. Det tog mer än hela lektionen. Vi var hungriga och sådär. Jag väntade på min kompisar som var aningen sena till skolan. Det deladeas ut polkagrisar, jag tog två busig som jag är. Jag är stolt över min nästan klara hemsida, jag har bara lite information at skriva in. Det ska bli skönt att vara ledig på fredag, längtar.

Det är sista avsnittet av Desperate Housewives hur ska jag kunna klara mig ? Jag vet inte när det börjar igen heller, men det återstår att se. Men Gossip gilr går fortfarande. Jag ligger ett avsnitt före Tv:n, känns stabilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0