Typiskt

Det lite irriterande att bli sjuk på lovet, det är något som alltid drabbar mig. Varför ? Jag blev förkyld i söndags och näsan rann hela tiden. Nu hostar jag och nyser hela tiden. Men det går över snart hoppas jag.

Julafton var väldigt bra 16 peroner på en väldigt liten yta. Det blev massor med julklappar till alla. Jag fickm bland annat ett zoomobjektiv, en digital fotoram, smink, kläder, parfym och lite allt möjligt.

Idag bär det av till farmor och farfar på middag. Jag har  ännu inte bestämt mig vad jag ska ha på mig, antagligt något av det jag fick i julklapp.

Av min kära kusin Ellen ficka jag kattmat, väldigt snällt måste jag säga eller jag säger det med en gnutta ironi. Men jag bjuder gärna på den på nyår. '

Imorgon blir det shopping med Carro, det är ju mellandags rea så det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0