Julavslutning

Idag har vi julavslutning med våra gymnaster. Det ska bli kul och mysigt. Men det som är synd är att det inte är någon julstämmning alls. Jag menar det finns ingen snö. Var är julen ? Jag har inte ens någon chokladkalender, men det är inte vår bästa vän precis. Men nu till julen blir det så att man äter massor av onyttig mat och massor av godis. Varje år brukar jag göra ischoklad, det är gott men jag brukar inte ha tillräckligt mycket socker i, så då känner man den beska smaken. Men om det bara kom snö skulle det kännas ännu mera som julstämning.

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Hej goodie. Hoppas att du har haft en bra dag.



Jag vill arbeta som inredningskonsult/designer.. Får se vart de blir jag kommer studera men jag hoppas på att de blir i Danmark.



Va tyckte du om gårdagens avsnitt då? Kram

2008-12-03 @ 17:00:57
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0