Helt skumt

Jag kom och tänka på idag att, jag inte har ätit någon lunch på tre dagar. I helgen hade jag inte tid med lunchen och idag var det äcklig mat i skolan. Jag har liksom inte kännt någon lunchlust eller hur jag ska uttrycka mig. Kanske låter dumt, men jag svälter inte mig själv. Jag känner inte att det behövs direkt. "Jag är lagom tjock man i mina bästa år" Karlsson på taket citat. Jag känner verkligen att jag är hungrig nu och jag måste ta något att äta. Sedan blir det att ta tag i läxorna, suck !

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Åh va roligt. Är de ditt andra år som du läser i USA, och sen de sista i Sverige sen?



Efter jul tar nya tider sin början :) Mer än så säger jag inte ännu..



Har du haft en bra helg söt?

2008-12-01 @ 18:44:14
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0