Är så trött

Jag kan bara säga en sak. Jag är så trött på alla läxor och prov som vi har. har inte har någonfritid på flera helger. vad är det med skolan ? Känns som jag bryter ihop nästan här. Jag hat intye ens kunnat träffa mina kompisar på väldigt länge. Det är svårt för mig att komma igång att plugga idag. Jag sitter förmestadels och äter choklad. Det är en tröst men egentiligen inge vidare. För att det är lättare att få finnar och dålig hy. Men jag lovar och svär jag ska plugga idag, men jag har någon spärr i huvudet som säger NEJ! Jag kan säga så att ajg har pluggat så mycket de senaste veckorna så nu är jag helt slutkörd jag behöver göra annat också, men jag har liksom inte haft friheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0