Ännu en oviktig dag i mitt liv...

10.30 ringde klockan, jag tränar på att gå upp tidigt. Käkar min frukost, sitter lite vid datorn efter. För att sedan kolla på en film "Illusionisten" med Edward Norton och Jessica Biel. Riktigt bra, men jag halvsov lite ibland, var väldigt trött. Konstigt ? Hmm nej. Så jag sammanfattar denna dag med: Ingenting gjort ! På kvällen gjorde jag äppelpaj, supergod á la Elvajra !

Imorgon fredag, inga planer ännu, får se om jag hittar på något med någon. En sak är säker jag ska iaf springa imorgon, känner mig lite lat på senaste tiden och för lite träning, kan verkligen behövas. NU när jag är så uttråkad på dagarna, jag gör mig själv en tjänst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0